سلام بر مهربان ترین پدر دنیا

سلام بر مهربان ترین پدر دنیا

گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا - Imam Mahdi
سلام بر مهربان ترین پدر دنیا

سلام بر مهربان ترین پدر دنیا

گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا - Imam Mahdi

Imam mahdi pic n.12

با کلیک روی عکس اندازه ی واقعی را ببینید !


.:: پست ثابت ::.

















http://s2.picofile.com/file/7169967846/Imam_mahdi_Montazar_0004w.jpg





نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
بسیار زیبا و تاثیرگذار بود

فاطمه جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ق.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام دوست گرامی
سال نو مبارک
در سال جدید براتون بهترینها رو از خداوند مهربان خواهانم


Too FOr U Dear

محمد پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام قربان

قربونت برم

من میشناسمت ولی الان نمیدونم که تو منو میشناسی یا نه

پس میلاد حضرت زهرا نزدیکه چرا عکسی نزاشتی ؟

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دست رو دلم نذار که خونه خونه این درس و مشق مگه میذاره نفس بکشیم دارم ذجر می کشم بخدا این فرصت های طلایی میان و نمی تونم کاری کنم !!!!
دعا کنین ... و من الله توفیق !!!

از جنس دیگر شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

علیرضا عزیز سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

هادی چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ب.ظ http://nedaye-negare-afarinesh.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ قشنگ و خوبی داری
به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم

ندا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی دارید من از طریق اس ام اس طلایی شما را پیدا کردم.

سلام
ممنونم
عید غدیرتونم مبارک
باریک الله به شما
من یه مدتی هست که اس ام اس طلایی رو پاک کردم خیلی فضای داخلی گوشیم رو اشغال می کرد ولی نرم افزار خوبی بود !

دست نوشته های عاشق چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد